Skrivet av: Tuija | 04 oktober 2011

Ett nytt liv

har det blivit härhemma och det är så skönt. Imorgon ska barnen och jag fixa matsäck och gå ner till rastgården tillsammans där Harald kommer att få springa lös och raca ordentligt.

 

En kompis har han fått också Diamond, Även kallad D. En amstaff ras eller nåt. Lit gruff och puff, två hanar med D är tre å så det har gått jättebra. Här ska ni få se lite bilder på älskad fin Harlad.

 

Vår fina Afghan hund Harald och min underbara son Adrian!Harald.

Responses

  1. Hojtar bara ett kort hej i förbi farten. Kan du så ring mig gärna, på det gamla nr. 07056… har stängt den andra nu.
    Kramar! och klappar!

  2. Tack, kram tillbaka. Men just nu hittar jag inte min mobil, men den kommer nog fram. Kraaaam


Kommentera

Kategorier

