Skrivet av: Tuija | 30 september 2011

Ny början…

Igen och igen..Känns det som. Harald   Mmmm, livet är tydligen möjligt med nya början, nya tankar, nya...liv. Just nu mår jag gott mycket gott. Det har inte varit så enkelt alla gånger att vara utan vovve i 1,5 år..Men jag har sagt konstant nej! Då jag fått förfrågan..men när frågan om Harald kom så [...]

Jag cyklar tex med honom i princip varje dag, om inte annat så varje dag. Tar det lugnt och försiktigt, gå, cykla, gå och sen cykla igen. Harald gillar det skarpt, å det ser ut så iallafall. Cyklar oftast ner till hundrastgården. Jag tar med lite kaffe, fikar, busar och har hans mjukisdjur med som han fullständigt älskar.

 

Responses

  1. Vilken stilig Harald!

  2. Jaaa, visst är han! Och han har fört in så mycket ny glädje i våra liv. Fattar inte att jag ens tänkt tanken att aldrig mer ha hund….De ger så mycket tillbaka. Kramen!


Kommentera

Kategorier

