Skrivet av: Tuija | 29 september 2011

Knäpp man är :-))

Ja, det är  ju inget nytt. Men det här tar nog priset. Vaknade i morse av att Harald ville ut. Ser att han bitit sönder vår skinnsoffa lite. Jag muttrar och han går iväg.

Promenixar en sväng och går sen in via altandörren. Jag har lärt Harald sitt och sen tar jag av honom kopplet, han är jätteduktig. Bara det att det kan ENBART enligt honom göras i hallen. Så vi traskar glatt (ja han var glad då, jag muttrade fortfarande) genom hela vardagsrummet fram till ytterdörren dsätter sig och väntar på att kopplet ska tas av. Jag blir verkligen full i skratt. Plockar upp lite ludd från golvet och muttrar ”Han får fan ingen mat idag” hahahaha. Det tog väl priset!

Klart som sjutton han ska ha mat oavsett vad, men var tanken kom ifrån har jag inte en aning! Skrattade för mig själv härhemma.

Responses

  1. Tjingeling lilla Harald! Skrutt oxå – äta upp mattes soffa… Alltså – mer met i skålen tack! Jaså, är det SÅ hundar gör??? Säg till matte att hon får öva lite lydnad och grejer, det blir bäst så!!!

    • Hrmmmpf….han fortsatt e där Malla hade påbörjat..Mat får han i lass! 🙂 kramar i lass.


Kommentera

Kategorier

