Skrivet av: Tuija | 21 november 2010

Söndagmorgon

Vaknade redan 7, här är allt så tyst, förutom Peter LeMarc som spelas på spotify just nu. Nå, önskade han vore här istället hahaha.

Barnen iväg den här helgen, länge sen jag var helt ensam. Haft en bra helg, haft besök från Linköping och det var så roligt och trevligt. Hon åkte hem igår, hann alltså få träffa mina stoltheter här i livet – Tilda och Adrian. Liten, med betoning på varenda stavelse L-I-T-E-N vovve var också med. En Chihuahua..Mmmm, måste varit en syn för Gudarna då jag, fd borzoi ägare traskade ut med den. Tog jag ett steg hade han nog redan sprungit en mil, lovar!! 🙂 Söt var han iallafall.

I fredags gick vi på bio, Kornelius. Och enligt dom andra så var den jättebra – jag somnade redan innan den började. Tröttsamt att spinga och shoppa först, och äta på Mc Donalds. Tydligen hade jag snarkat med så jag var sååååå pinsam, hahaha. Det bjuder jag på!

Mycket skratt och flams i helgen med andra ord. Fyndade gjorde jag i Norrköping också, till skillnad mot vissa andra. Jag kan det där med att shoppa BILLIGT och SNYGGT! Köpte en del till mig själv för en gångs skull, inte bara till barnen, vilket det ju oftast blir. Dom fick de också.

Somnade tidigt igår, är nog för gammal för att ha ungt besök där allt går i racerfart, hehehe. Roligt var det!

Fick lapp från skolan förra veckan och JAG ska tydligen baka 100 lussebullar + 2 två saffranslängder!!!! Blir galen, fanns ingen avsändare på lappen heller, vet inte vem jag ska ringa. Har ju fullt sjå då jag bakar till oss själv, pga mitt handeksem. Sälja på julmarknaden gör jag men det där att baka…nä.. Hur ska jag ha råd med sånt också innan jul???

Idag är det basket match för Adrian och jag skulle stå i kiosken men det bytte jag bort med en kompis. Men ner och kika ska jag!

Nästa helg första advent..hur fort går inte tiden egentligen?????

Önskar er alla en fin vecka!

Responses

  1. Hej,
    Jag har något för dig på min blogg.
    Vill du vara med i en liten julutmaning med snabba svar

    Kram ❤

    Alldeles rätt, tiden bara försvinner…

    • Jag har så svårt för att hänga med på det man får från andra blogar hoppas du har överseende med det.

      Stor varm påskkram till dig

  2. Tiden rinner iväg! Hjälp jag hinner inte ens med – jag som inte har några krav på mig alls egentligen… Tack för alla goda tankar & upplevelser du delar med dig! Mitt liv rinner på sparlåga. Deppigheten finns där som ett skal av tröghet, obeslutsamhet och sjunger sin Ensamhetens lov… Hejsan, Tuija-kämpa på! Ja det vet jag att du gör!

    • Hej.

      Ja tiden rinner iväg..Har inte uppdaterat min då och då på jättelänge. Gör ett försök nu. Allt gott till dig och vi ses på påskafton!
      kram


Kommentera

Kategorier

