Skrivet av: Tuija | 08 november 2010

Lokal teve

Vi kikade igår, barnen och jag. Det blev ett så fint reportage. Fina foton på Matias, fina bilder på Tilda och Adrian. Sen jag då..Rodnar ju när jag ser mig själv sådär, usch. Men jag är nöjd och hoppas att det kan hjälpa någon.

Vill ni se? Här kan ni göra det: http://nt.se/24nt/#category=5629214&clip=6401614&date=2010-11&startTime=0m0s

Vaknade tidigt som bara den. Ska till Norrköping idag för att träffa arbetsförmedlingen..Enligt läkare ska jag ju ta det lugnt, men de nya sjureglerna är ju dom som gäller oavsett vad. Önska mig lycka till inför mötet idag 🙂 Lär väl sova bort eftermiddagen idag.

Ha en fin måndag!!

Responses

  1. HEJ TUIJA-HOPPAS ALLT GÅTT BRA FÖR DIG PÅ AM! JA DET ÄR VÄLDIGT ARBETSSAMT LIVET IBLAND – MEN DET LJUSNAR. . . DU HAR UNDERBARA BARN OCH EN ADRIAN SOM ÄR MKT. SPECIELL… (ALLA ÄR VI FAKTISKT SÅÅ SPECIELLA, ATT VI INTE GÅR ATT ERSÄTTA!) HOPPAS DU KOMMER IGEN FÖR DIN FACBOOK OXÅ – DEN ÄR TOM, MEN SOM DU SA I MAILET – DIN SJUKHUSVISTELSE ÄR JU FÖRSTÅELIG. TÄNK ATT DET ÄR SÅ SVÅRT ATT FÅ MÄNSKOR FÖRSTÅ NÄR SJÄLEN GÖR SIG ILLA, GRÅTER OCH ROPAR PÅ HJÄLP! PRECIS SOM ATT SLÅ TÅRNA I FÖR SMÅ SKOR. LYCKA TILL TUIJA – VI HÖRES & SES HOPPAS PIM

    • Hej Pim.
      Ja, det blev tyst här en längre period och anledning var ju sjukhus vistelsen. Jag hoppas och tror att jag kommer tillbaka med nya och oanade krafter igen! Ont i själen syns ju inte heller utanpå, och inte många som vill/vågar berätta om hur det är. Kanske kan jag lösa upp en del knutar av det här i bloggen. Själv har jag varit tyst om det här, varför vet jag inte. kram till dig Pim


Kommentera

Kategorier

