Skrivet av: Tuija | 10 juli 2010

Ny morgon

Solen börjar gå upp, helt otroligt vackert då jag tittar ut från mitt vardagsrumsfönster.

Vi har varit hemma en vecka nu, härligt det med, men jag hade gott kunnat stanna kvar tre veckor till. Underbart har vi haft det. Tilda mår mycket bättre i sina leder, skönt!

Jag har börjat jobba igen den här veckan, och vi har väl inte riktigt landat i att vi är hemma, tar ett tag 🙂 Delar med mig av en del foton.

Adrian i Funny beach Marbella

 

Poolen utanför vårt hotellrum.

Marbella centrum

 

Adrian och jag

 

Stranden!

Stranden.

 

Älskade barn!

 

Fler bilder kommer varefter!

Kommentera

Kategorier

