Skrivet av: Tuija | 16 juni 2010

Slappardag i Marbella!

Trodde val aldrig jag skulle satta mig vid datorn en svñng nar vi ar har! Men sa skont och krypa in en svang och bara kika runt lite. Kopte mig en timmes datortid. Vi har det kanonbra! Njuter otroligt mycket!

Igar var vi nere vid stranden, en heldag Adrian och jag, Tilda valde att stanna pa hotellet. Strosade utmed Marbellas strandpromenad (hmm, undrar om det heter sa) underbart! Solade och badade, at glass, tittade pa manniskorna, batarna, hoppade i vagorna – jag blev som ett barn pa nytt. Smorjde Adrian jattenoga, likasa fick han ha t-shirt pa sig emellanat MEN jag missade mig sjalv, sa idag sitter jag och har brant ryggen rejalt! Jaja, sa ar det.

Traffat underbara harliga manniskor, sitter till 00.00 pa kvallarna, pratar, fnissar, och pratar igen.

Tilda tranar, hon har tva aktiviteter per dag. Bra for henne! Idag har hon varit pa hantraning, parafinbad for handerna. I eftermiddag ar det varmvattensbassang.

Inne i Puerto Banos igar ocksa, ja dagarna bara rusar ivag. Handlade och strosade. Jag mar sa otroligt bra! Barnen likasa!

Soliga varma och glada halsningar harifran oss!

Responses

  1. Önskar er allt gott! Hoppas vi hinner ses snart, när ni landat hemma i Sverige igen.


Kommentera

Kategorier

