Skrivet av: Tuija | 04 maj 2010

Erik Jesper Matias Eklund

Har gråtit floder idag, Matias. Din dag och som vanligt, tänk..det börjar bli som vanligt att du inte är här.. 27 år skulle du ha blivit idag och tankarna virvlar. Skulle du haft familj? Hade jag fått vara farmor? Vad hade du jobbat med?  Utbildning? Allt som inte blev, tänk allt som inte blev – det gör så otroligt ont i mig. Saknar dig så jag går i bitar snart.

Barnen och jag ska fira, dina 19 år här hos oss ikväll. Coca-cola och princesstårta. Hylla en älskad bror som alltför tidigt gav sig iväg till Änglarnas stad. *står på tå, kram, puss på halsen och orden Jag älskar dig*

Du fina hjärtat, stjärnan, solen – hur kunde det bli såhär?                                   

Responses

  1. Ja, det var det! Tack!

    Hoppas du får en trevlig helg..

    • Hoppas din helg med har varit trevlig! kraaam

  2. Vännen, så jobbigt det är alla dessa tankar och saknad man har, förtår du undrar hur det skull kunna varit, jag fick trots allt en dotterdotter efter min dotter men då blir det hon som saknar sin mamma som inte får vara med allt som händer henne och oss. Saknaden föder många tankar och frågor också, Varför.
    Kramar om
    Birgitta, Carolas mamma

    • Ja, det är svårt med alla funderingar kring hur livet skulle ha kunnat vara. Försöker dock lära mig leva här och just nu. Inte tänka för mycket bakåt och inte för mycket framåt, tar dagen som den kommer. Stor kram till dig!

  3. tack för din fina kommentar värmde,tur vi ängla mammor har varandra man behöver nån som varit med om samma sak.Varm härlig blogg du har…Ska skriva den på min blogg,om det går bra?? Krammis fina ängla vän o mamma <3<3<3

    • Klart du får, blir bara glad. Ja vi änglamammor behöver varandra så otroligt mycket. Vi förstår varandra utan ord ibland. Kram på dig


Kommentera

Kategorier

