Skrivet av: Tuija | 03 maj 2010

Marknad och ledsen

Barnen och jag strosade ner till marknaden igår. Mycket trevligt och mycket billiga saker. Köpte jeans till Tilda för 90 (!!!) kronor, 5 t-t-shirts med Tokio hotel för 150 kronor, fyndade ordentligt. Adrian fick en rastatröja och två t-t-shirts. Själv slog jag till med en jättefin klänning som jag tänkte ha Spanien i sommar. Bara det att när vi kom hem var den påsen borta!! Gissa om jag blev ledsen.. Fasen också, den var ju så himla snygg och billig! Nåja, så kan det bli.

Kunde inte sova inatt satt uppe till 4 och tror ni inte vi försov oss! Barnen kom iväg i tid iallafall, men jag har inte hämtat mig ännyu, hatar att försova mig, tycker hela dagen blir som i ett vakuum.

Hela familjen, förutom en som alltid saknas, Matias

 

Ha nu en underbar vecka, solen strålar här i Östergötland och jag ska strax iväg och göra fint hos Matias.

Kommentera

Kategorier

