Skrivet av: Tuija | 13 april 2010

Tjatar kanske om samma sak igen!

Men jag är så otroligt överlycklig över att vi kommer iväg till Spanien i tre veckor i sommar så ni anar inte! Livet känns bra, mycket bra!

I helgen var barnen och jag och min mamma och lyssnade på Staffan Hellstrand, wow säger jag bara vilken härlig konsert! Det gungade rejält och vilka texter han har!

Solen strålar ute och livet knoppas på nytt. Snart kommer en mycket svår dag – Matias födelsedag, men den orkar jag inte tänka på nu, skjuter det framför mig tar det som det kommer sen.

Responses

  1. Ja det är svåra dag med födelsedagar och andra dagar. Vi glömmer aldrig.
    Jag har mina i maj månad början då jag förlorade Carola och slutet maj då hon fyller år. Så svåra och ändå finns det också så fina minnen.
    Kramar om
    Birgitta


Kommentera

Kategorier

