Skrivet av: Tuija | 28 januari 2010

Inte så smart precis..

men vad göra? Somnade framför soffan igår vid 17.00, vaknade 23.10. Tänkte i mitt stilla sinne att det här är inte bra 🙂 Hur ska jag somna om? Tog lite blåbärssoppa och gick sen och lafe mig och somnade genast! Skööönt. Är förkyld, sitter i bihålprna nu känner jag.

Hade tänkt åka till Västervik med kompis imorgon men jag orkar inte och kan inte iom att jag är genomförkyld, snablar också.

Fina Tilda har startat en grupp på facebook, till minne av min bror Matias. Blev så rörd när jag såg det och tårarna kom. Han är så levande trots att han är död…..

Balla-Malla fortsatt pigg vilket glädjer mig oerhört! Barnen friska och pigga, kommer hem på onsdag nästa vecka och stannar till måndag – HÄRLIGT!

Ha en trevlig helg nu alla.

Kommentera

Kategorier

