Skrivet av: Tuija | 08 januari 2010

Det funkar inget bra!

För mig att rensa klädkammaren! Jisses vad saker man har samlat på sig! Nu har jag fått ihop en hög med vinterjackor och lite annat som jag ska ner och lämna till kyrkan. Puuuuh. Känns som om det inte kommer att bli ordning där alls, jag måste ju pausa rätt som det är, hahaha. Hittade en vinterjacka som är min som jag totalt glömt bort…Jajajaa, lär väl dyka upp andra saker med.

Tror inte jag hinner fixa in Tildas säng innan helgen. Men hon får sova i sin ”gamla”.

Själv har jag tvingats börja med etappsovande 🙂 Malla, älskade fina Malla, hon skäller vid 00.00, 03.00,05.00 och sen vid 08.00 ja hon ska tydligen ut dessa tider just nu. Vet inte om glukosaminet har gjort att hon blir extra nödig, någon som vet? Som tur är, har jag ju min stora altan. Masar mig upp ur sängen öppnar altandörren och sen väntar jag och väntar, tar ett bloss under tiden. Jag somnar faktiskt snabbt om igen. Hoppas det ger med sig detta springande ut och in på nätterna.

Fina Balla-Malla och jag i augusti -09

Kommentera

Kategorier

