Skrivet av: Tuija | 07 januari 2010

Rensa ur klädkammaren

är vad som står på schemat idag *suuuck*. Tilda har fått en ny/bra begagnad säng av sin stödfamilj som är 1,05 eller 1,20 bred. Vill ju inte kasta den nya resårbotten som jag ju köpte i somras så jag tänkte bereda lite plats för den därinne, lär väl ta ett tag…. Men det är ju skönt när det är gjort.

Vet att Matias saker kommer komma fram, det får jag ta vartefter och känna efter då hur det känns. Förresten är jag så knäpp så jag har hans bokhylla därinne med hans dvd skivor filmer och lite annat den kommer jag inte röra, den ska stå som den gör.

Responses

  1. Eller så kan man ha kvar sonens telefonnummer i telefonboken, och hans e-post adress i mailen. Jag kan inte förmå mig att ta bort dem, trots att det är fem år sedan. Har fått för mig att han går helt förlorad då??
    Hälsning från Lena

  2. Mmmmm, jag tycker inte det är konstigt. Förstår dig fullt ut, varför skulle du ta bort det för? Det stör väl ingen att det finns kvar? Huvudsaken är att man gör det som känns rätt för en själv. Varm kram Tuija


Kommentera

Kategorier

