Skrivet av: Tuija | 02 januari 2010

Sent omsider…

Adrian som stjärngosse, måste bara få dela med mig av denna roliga bild!

Min hemliga stjärngosse!

Han såg när jag lyfte kameran! Han fortsätter med sina hyss och bus, dock blåser han inte i avgasrör längre 🙂

Mina fina tonårstjej, Tilda

Ja, här får ni väl ta och vrida på huvudet för att se, missade att ändra. Tilda, härliga mysiga Tilda. Har alltid varit så lugn och fin. Familjen går först är hennes motto, precis som hos Adrian och mig. Hon är en så stark och envis tjej trots sin reumatism som ställer till det en hel del för henne periodvis.

Älskade son, som nu är i Änglarnas stad.

Fina älskade min förstfödda son. Vet att han följer oss på avstånd. Kan känna honom härhemma, kan känna hans doft – men det räcker inte ibland, smärtan är outhärdligt periodvis. Jag litar på att han visar mig vägen framåt.

Mån om familjen han också, alltid familjen först.

Kommentera

Kategorier

