Skrivet av: Tuija | 28 december 2009

God fortsättning önskar jag er alla!

Har varit utan dator nu i snart..mmm…kan det vara 3 veckor? Därav få uppdateringar, men nu så. Jag har bytt internetleverantör från tele 2 till telia och det blev en hel del strul. Men nu så ska det fungera igen.

Haft det mycket bra och jobbigt i samma veva. Men jag är uppe ur min jobbiga smärtsamma svacka för den här gången och känner  hur livsandarna återkommer så sakteligen. Tycker livet känns bra och det är härligt att få vara med i livet igen ordentligt.

Har tagit en hel del kort som jag vill dela med mig av, men kommer just nu inte ihåg hur man gör, hahaha, varit utan dator för länge och minnet är kort.

Barnen iväg hos sina stödfamiljer och kommer hem på nyårsafton. Kluvet myket kluvet men kanske är det bet bra att få samla lite krafter igen, har så svårt att veta när det tar stopp inom mig så vilan lär jag nog behöva. Älskar mina barn, alla tre så oerhört mycket!

Uppdaterar senare då jag förhoppnongsvis har kommit på hur man la upp ett foto också!

Kommentera

Kategorier

