Skrivet av: Tuija | 12 november 2009

Förkyld

så in i bomben. Ja, man får väl passa på med sådant då man är barnfri…

Har inte fått tag i barnkliniken, och nu är hon ju skaplig igen. Gäller ju att lära sig att det är som det är. Ska unna mig en pizza ikväll, orkar inte laga nån mat och inte är jag hungrig heller men det kanske kommer senare ikväll. Barnsliga jag ska kika mammas pojkar ikväll 🙂 Ja, det är ett sånt där program som går in och sen ut, rätt så skönt faktiskt att ströglö på. Igår skulle jag ha sett Greys anatomy, tycker det är jättebra, men somnade i soffan och vaknade inte förrän 22..

Tilda var hemma förut och letar skåpsnyckel till skolan som hon inte hittade..Och ja det var ju mitt fel, hehehe.Det var väl det som var vitsen med att dom skulle ha kombinationslås, vilket Tilda inte klarade av pga handlederna som hon fick mycket värk i.

Snorar, nyser och känner mi allmänt matt. Men det blir man ju frisk ifrån, inget att gnälla över men … rätt så skönt att få ”gnälla” lite trots allt.

På minnesbordet..

Det här går aldrig över, att ha mist älskad son! Finns inget värre.

 

Responses

  1. Hej Tuija! Sänder dig en krya på dig kram.

    Ing-Britt Jonnys mamma


Kommentera

Kategorier

