Skrivet av: Tuija | 11 november 2009

Ringa barnkliniken nästa.

Nej, inte om Adrians öra, det har läkt relativt bra. Det är Tilda som har så fruktansvärt ont i ryggen, tror det är tredje veckan vi är inne på, hon tar värktabletter dagligen nu och sprutan varje torsdag.

Det börjar ju bli kallt nu och det gör ju sitt till bara för bedrövligt att hon har ont i ryggen samt hela reumatism biten, det är inte lätt att habdskas med. Nu är hon ju i tonåren också…

Problem i morse med att få upp Adrian och gå till skolan, fasen det är bara elände här 🙂 Fick hota med att jag ringer läraren som får hämta honom om han inte går upp..då blev det fart på honom.

Ska på möte i eftermiddag angående barnens stödfamiljer, ja vanlig uppföljning. Gruvar mig lite för jag tycker det känns jobbigt. Dels med mötet, dels att jag/vi är så beroende av stödfamiljerna. Kan känna mig arg och bitter för att barnens far svek dom totalt! Nu är det 2,5 år sedan dom hade nån som helst kontakt, men ja det är ”bara” att gilla läget. Ödslar ingen tid på honom, men tycker det är synd om barnen.

Nu ska jag ta Balla-Malla och ge mig ut på en promenix! Ha en bra dag alla!

Responses

  1. Men stackars Tilda! Det kan inte vara lätt vid hennes ålder!


Kommentera

Kategorier

