Skrivet av: Tuija | 24 september 2009

Nu vet jag att fler har läst om oss

Och säkert hittat hit via reportaget i Tara. Välkomna ska ni vara. 

Ingen rolig läsning just nu kanske men jag är rätt så down just nu. Årsdag, dop som blev inställt pga sjukdom ingen vidare hit. Men efter mörker kommer väl ljus, får hoppas på det. Blev gruvligt besviken på att ställa in. 

Artikeln i Tara gar gett många reaktioner vilket konstigt nog glädjer mig. Menar då har man läst och tagit till sig att…….det kan hända vem som helst att man förlorar sitt barn – varje förälders mardröm och den lever jag i….hela tiden. Just nu är jag i en gråtmild period, säger man Matias då bara gråter jag men jag vill ju att man pratar om Matias också. Men just nu gråter jag bara. Det får vara så just nu.

Responses

  1. Hej Tuija! Vill bara titta in och ge dig en varm hålla om kram.Förstår precis hur du mår.Nu på söndag är det 5år sedan jag miste min älskade Jonny.Det är så tungt o tårarna rinner i ett.
    Kram igen Ing-Britt Jonnys mamma

  2. Åhhhh, Ing-marie som du vet blir orden så futtiga men dom värmer också så mycket. Ljuset för Marie ska få brinna här hemma och det känns bra att du kikar förbi. Var riktigt rädd om digh nu! kram, kram Tuija

  3. Du får vara just som du är. Vill gärna träffa dig men har något du inte vill ha. Jätteförkylningen som inte släpper;-( en bagatell i sammanhanget visserligen.
    Kram!

  4. Förstår, kramar om innerligt.
    Birgitta, Carolas mamma

  5. Kramar om dig och vet att det kommer bättre dagar….


Kommentera

Kategorier

