Skrivet av: Tuija | 19 juli 2009

….

dagen idag

dagen idag

Responses

  1. Hej!
    Nu är det länge länge sen jag skrev nåt till dig så jag tänkte att det var dags. Jag ville bara säga att jag tänker fortfarande på dig och din familj och att jag saknar Matias väldigt mycket. Jag hittade ett kort på honom härom dagen…

    Nu är klockan mitt i natten och det är dags att sova.
    Jag lyssnade nyss på ”Tha crossroads” och tänkte på Matias.
    Stor kram till dig från mig. /Monika

  2. Underbara Tuija – du bjuder verkligen på dig själv… Kram!

  3. Åh tack Monica vad kul att höra av dig. Det värmer mitt hjärta att få veta att vi finns i era tankar – och aldrig blir han glömd, Matias!

    Stor varm kram till dig och sköt om dig!
    Tack för att du hörde av dig det betyder så mycket!


Kommentera

Kategorier

