Skrivet av: Tuija | 14 juli 2009

Längtar till augusti

Då vi reser iväg barnen och jag. Vi ska bara njuuuuuuta och vara tillsammans. Haft en underbar dag idag. Varit nere vid Söderköping brunn, inte varje dag man är där. Träffade en änglamamma med sin make. Dom bjöd på fika och det var så himmelskt gott, mmmm, chkladkakan med grädde på ska vi inte tala om, mums!

Det är så skönt att få träffas vi änglaföräldrar, vi förstår varandras våndor och tankar det är så befriande. Satt och fikade och pratade i två timmar! Sen gick vi en sväng på stan, ja Sörping då. Det är en riktigt härlig sommarstad lilla Söderköping så har ni inte varit här så rekommenderar jag ett besök.

Adrian sover hos en kompis inatt igen! Tänkte säga nej..men..varför ska han inte kunna få sova två nätter jos en kompis så det blev ett okey. Bara Tilda, Balla-Malla och jag hemma. Nå Tilda ute med kompisar och själv satte jag mig här en stund, min avkoppling. Småsurfa lite, läsa lite mail osv, det är rätt så rogivande faktiskt.

Ha en bra kväll och sov gott alla så hörs vi nog imorgon igen.

Kommentera

Kategorier

