Skrivet av: Tuija | 08 juli 2009

Nu så

Börjar det klarna mer och mer med vår resa. Vi åker hemifrån den 9, kommer att sova över hos en god väninna då flyget går redan 5.40, jisses, skulle bara fattas att vi försov oss!

Hon skjutsar oss till Arlanda på morgonen, vilka fantastiska vänner jag har! Det som gör mig så glad också är att alla är så glada för vår skull angående resan! Tack! Vi ser med spänd förväntan framemot det hela. Hem kommer vi den 2 september. Har försökt få tag i skolan för att be om ledigt för både Adrian och Tilda men ALLA har tydligen semester! Nåja, det ordnar sig nog.

Dagarna lunkar på ochjag tycker om regnet, det blir så frisk och klar luft ute nu efter allt kvalmigt som varit.

Förresten Balla-Malla ska vara hos min goda väninna Gittan, blev så glad då hon erbjöd sig, har lite svårt för att be om hjälp….Men se vilka goda vänner jag har är så tacksam över dom!

 

Avslutar med en bild på Ball-Malla och jag

Balla-Malla och jag

Balla-Malla och jag

 

Tror ni inte jag spillde en mugg kaffe på mitt tangentbord! *suuuuck* Fick ta fram det gamla för det andra slutade ju helt att fungera.Så typiskt mig. Nu måste jag vänja mig vid det här tangentbordet också då.

 

Ha en fin dag allihopa!

Responses

  1. haha…jaa det är nog typiskt dig att spilla kaffe…*L*
    Vilket himla fint kort på dig o Balla Malla..
    Kraaam
    Anneli


Kommentera

Kategorier

