Skrivet av: Tuija | 22 juni 2009

Oro..

känner mig orolig. Har ju ”släppt” iväg barnen på läger och hoppas ju givetvis att dom kommer ha jätteskoj, men ack så svårt det är att släppa..Är väl skadad för livet. ”Tänk om det händer nåt?” Fattar inte att det ska vara såhär nu, men jag lär väl vara glad och nöjd då barnen kommer hem i eftermiddag och jag får höra att dagen vari bra.

Det är det här att jag släppt iäg dom på etthelt nytt eget äventyr som känns svårt just nu…Vet att jag måste för barnens skull och jag g ör för barnens skull, samtidigt finns det dä…”tänk om..” Usch, när ska det sluta gnaga i mig??????????? Menar barnen har ju varit iväg förut på egna strapatser med kompisar och tillsammans med sina stödfamiljer och då har jag inte alls kännt såhär jobbigt med separationen. Men jag vet att det kommer att släppa nu i veckan, är väl bara den här första dagen som känns .. svår.

Solen skiner och jag och Balla-Malla ska ta oss en promenad. Skriver senare igen om arnens lägerdag och hur det funkar för mig…

Responses

  1. hej vännen nu har jag lagt in bilder på min blogg på mitt nya datarum och bilder på mitt sovrum och kök. ha en fin dag kram från Marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

  2. ps du får gärna lägga in Marcus hemsida bland dina minnessidor
    http://www.tillminneavmarcus.dinstudio.se/
    kram

  3. du har en anlle att hämta på min blogg kram

  4. är det bara jag som kommentera på din blogg. kram från marie-anne


Kommentera

Kategorier

