Skrivet av: Tuija | 16 juni 2009

Vadstena kloster

Ska på minisemester, tillsammans med en mycket god väninna, Harriet. Vi ska vila, strosa, läsa, prata, kanske gråta vi ska delta i mässor om vi så vill – vi ska leva ett klosterliv i 3 dagar. Vi ska till Vadstena kloster,
Det ser jag framemot mycket. Vila själen, låta själen få sitt med möten med människor som valt en helt annan livsstil än vad vi har.  Promenera och få vara i naturen och uppleva nunnornas liv i klostret. Det ska bli härligt, fylla på sitt energilager igen, det behövs för det börjar ta stopp och innan det tar stopp måste jag mota Olle i grinden 🙂

En mycket annorlunda upplevelse kommer det att bli och jag ser redan framemot den. Barnen ska vara hos sina stödfamiljer. Malla ska en granne se efter så det är bara att packa väskan och åka på måndag.

 

..

..

Responses

  1. Hej Vännen!!!
    Låter både rogivande o häftigt. Jag hoppas ni får underbara dagar där.
    Kraaam

  2. Åh vad jag önskar att jag kunde få vara med. Hoppas ni får det underbart. Kramar.


Kommentera

Kategorier

