Skrivet av: Tuija | 13 juni 2009

regnm sol, blåst, kallt

Ja, nåt mer kommer jag inte kommentera vädret, det är som det är.

 

Har en grym längtan efter Matias, det gör så ont vissa dagar, men det är ”bara” att stå ut.

Imorgon ska Adrian ha sitt efterlängtade kalas på bowlinghallen! Tror dom kommer att ha jätekul. Se framemot det verkligen det blir ca 10 barn allt som allt. Det är så glädjerikt att få fixa för barnen!

Malla har jag släpat ute i regnet, det är inget för en v acker dam att gå ute i 🙂 Men nödvändigt.

Spelade lite alfapet förut, det är ett tidsfördriv, lite lagom sådär och roligt är det med. Fikat med kompis. Och bestämt en lördag till onsdag vi åker iväg, ja inte kompisen som var här då. Kommer så småningom berätta vad jag har hittat på. Ser framemot det med ömjukhet och glädje. Jaaaa, ska avslöja så fort jag får klartecken från min ”andra hälft”

Härligt kommer det bli iallafall.

 

God natt säger jag nu och lägger mig och läser en stund!

Kommentera

Kategorier

