Skrivet av: Tuija | 09 juni 2009

Litet kalasande idag

Men ack så viktigt och stort för Adrian. Farmor och farfar kom!! Lycka och glädje, de är så viktiga barnens liv. Min bror kom, lika viktig han.

Beställde blå prinsesstårta, mums så god den var! Presneter blev det en del. Jag har fixat en mobil till honom, så han är ordentligt nöjd. Bror hade med fotboll som Adrian önskat sig, farmor och farfar har ju redan gett present, cykeln, trots det fick han ett litet kuvert. De blir lite bortskämda barnen av farmor och farfar, men det är ju härligt också!

Farmor och Farfar är så viktiga i barnens liv då dom ju inte har någon som helst kontakt med sin pappa. Jag är helt slut, har ingen stresströskel alls…Jobbigt men allt går ju bra och livet är bra här hos oss. En ovan känsla det med, att allt är lugnt, stilla och att allt flyter på så bra.

 

Adrian så glad för alla grattis, och Harriet ditt inlägg gav världens största leende att du tagit dig tid att gratta honom på din blogg han blev så glad, så glad!Bild 309

Älskade 10 åring!

Mina barn är det bästa jag har! Älskar dom av djupet av mitt hjärta!

Kommentera

Kategorier

