Skrivet av: Tuija | 05 juni 2009

Inköp av dammsugare blev det idag.

Min gamla skrutt pajjade ihop totalt. ”Bara” o köpa en ny, inte så bara när pengarna inte riktigt finns till sådana utgifter. Men jag måste ju ha en. Nu blir det så dammfritt och hundhårsfritt (sicket ord) när jag svävar runt med den nya eloctroluxen 🙂

Pratat med journalisten Lotta som kommer till mig nästa veecka för intervjuv, det ser jag verkligen framemot. Att få träffa henne och förska ingjuta och ge människor hopp igen. Hon verkar väldigt ödmjuk och fin så jag hoppas och tror att vi får en fin dag tillsammans på torsdag.

Tisdag blir det kalas då för Adrian 10 år!! Herre Gud han föddes ju nyss! hahaha.

Har även  bokat in dop för mina barn. Känns viktigt för mig att dom blir döpta av olika anledningar blev det inte så men nu i september ska dom döpas. Det kommer att bli en fin ceremoni med dom närmaste bara.Fika härhemma efteråt  och ja, en glädjens dag.

Responses

  1. Jag är oxå utan dammsugare…och snart utan städare också…

    Kommer snart och gästar dig – känns som om det skulle vara behövligt med kvinnoprat.
    Kram!

  2. Du är så välkommen – alltid
    Kram


Kommentera

Kategorier

