Skrivet av: Tuija | 04 juni 2009

Lite foton

Har roat mig med att ta kort med digitalkameran på vanliga kort, resultatet blev väl lite si och så. Delar med mig iallafall och vill ni inte se så blunda, hahaha.

Godlinah, vår allra första borzoi kom till oss 1987

Godlinah, vår allra första borzoi kom till oss 1987

Det tog tid att bygga upp ett förtroende för människor igen. Hon hade blivit misshndlad och vanskött. Instängd i en klädkammare dag som natt, inga promenader ingenting. Mat fick hon lite då och då. Hon var i ett bedrövligt skick då hon kom till oss. Hon skulle vara hos oss i tre veckor för att sedan bli omplacerad, hon blev kvar i 8 år.. Fina, fina Goldinah.

Som sagt var knähund...

Som sagt var knähund...

 

Visst ser det mysigt ut! Och ja hon är välidgt lik vår Malla som vi har nu men det finns inga blodsband dom emellan. Matias valde Malla ur en kull för att hon var så lik Goldinah. Katten är brorsans men den bodde hos oss ett tag. Funkade jättebra med Dolofina 🙂

Matias och jag

Matias och jag

 

 

Älskad från första stund. Saknaden river och sliter i mig stundtals så jag tror jag håller på och blir tokig.

 

Jukka och Matias

Jukka och Matias

 

Matias pappa och hans enda barn..det är så svårt stundtals att tvingas vara utan Matias.

Kommentera

Kategorier

