Skrivet av: Tuija | 02 juni 2009

Min tatuering i Expressen

De har så man kan skicka in sin tatuering och det gjorde jag och igår var den med!!

Ni måste ju bara kolla den här http://www.alltombarn.se/foraldraliv/tatueringar-1.18193/foraldrarna-som-tatuerat-hyllningar-till-sina-barn-1.25805?image=6 Blev så glad att dom tog med den och texten är så fint och bra skriven!

Ja, händer både det ena och det andra här just nu. Konstigt *s* jag har tydligen bara 1 läsare, Anneli fast antalet besök är mer än en person. 🙂

Nu ska jag ha kaaaaffffffe i stora lass!

Responses

  1. Hej Tuija!

    Tittar in och lämnar ett avtryck.Så fin och vacker tatuering.Har själv tankar om en tatuering,tänker som du att den ska symbolisera alla mina tre barn.Sänder er alla en hälsning från ett regnigt Nyköping. Kram Ing-Britt Jonnys mamma

  2. Hej och tack. Jag är så nöjd med den. För mig var det väldigt viktigt att den skulle symbolisera alla mina barn

    Tack för att du kikade in och skrev en rad
    Kramen

  3. Haha…vännen är det bara jag som kommenterar??
    Skönt att du mår bra nu Tuija….själv är jag i mörkret o famlar…
    Kraaam

    • Ja, tydligen hehehehe. Men jag är glad för dina kommentarer. Läste att du har det jobbigt just nu skickar så mycket styrka jag kan.

      Krm Tuija


Kommentera

Kategorier

