Skrivet av: Tuija | 01 juni 2009

Roligt

Att så många har hittat hit till min blogg. Blandat med allvar, skoj och lite smått och gott. Det känns mycket roligt! Skulle ju vara kul att få veta lite vilka  ni är som följer mig i min blogg, skriv gärna en rad i kommentaren, ar ju lite nyfiken på er också.

Sitter med mitt morgon kaffe, blir inte människa innan jag fått hinka i mig några muggar.

Jag ska bli intervjuvad nästa vecka av en relativt stor tidning. Det ser jag framemot. Vill förmedla glädje och positivism trots att det ofattbara skett – jag har mist min son. Vill inge hopp hos dom som är nydrabbade, berätta för dom som inte är drabbade hur livet faktiskt kan få en mening igen, trots det hemska. Man får ett bra liv igen, men det tar tid! Man lär sig uppskatta de små tingen i tillvaron på ett helt annat sätt. Jag vill inge människor förtröstan, glädje och hopp! Ser framemot att få träffa journalisten, vi har haft telefonkontakt och det känns som om det stämmer bra mellan henne och mig. Det är också viktigt att känslan mellan oss är bra!

KAAAAFFFFE, några muggar till måste jag ha! 🙂

Hej, Godmorgon vad ni vill bara ni fångar dagen idag och gör den till er dag!

Hej, Godmorgon vad ni vill bara ni fångar dagen idag och gör den till er dag!

Responses

  1. Så himla härligt att läsa din blogg Tuija. Så skönt att se hur positiv du är. Du får till det så bra när du skriver. Själv är jag ganska låg nu. Men kan ju bero på allt annat som händer nu.
    Har fått stoppa undan Cissi ett tag nu, men som min syster sa…Det är ok att du lägger Cissi åt sidan lite…hon finns hos dig ändå.

    Du är positiv..glad..härlig mitt i all sorg och jag älskar dig Tuija..så skönt att du finns

  2. Mycket klok syster du har! Låt Cisiis vara lite åt sidan just nu och koncentrera dig på det som är viktigt, dig själv, Nicklas, Carro, Melvin och Kaj!!

    Kraaaaaaaaaaaam


Kommentera

Kategorier

