Skrivet av: Tuija | 31 maj 2009

Hittade denna vers hos

Åsa. Tycker den är så fin så  jag delar med  mig.  Illustrerar med solrosor. Tack Åsa.

Denna vers hittade jag i en tidning för ca 15 år sedan ” 

Men jag behandlar dej som du behandlar mej.

Jag har slutat bry mej om vad andra tycker om mej.

Antingen älskar man mej, annars hatar man mej.

Men det är upp till var och en.

Jag behöver inte ha någon som säger vad jag ska tycka och tänka.

För jag kan tycka och tänka själv !!!

Jag går min egen väg och har mina egna tankar och åsikter.

För jag är som jag är…..

 

Mitt hjärta är fullt av solrosor idag.

Mitt hjärta är fullt av solrosor idag.

Responses

  1. hej vännen. Du får nog rätta till dikten lite för den blev lite fel. Det är en fin gammal dikt och den stämmer så väl. varm kram från Marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

  2. Var är den fel??

    • Dikten börjar med dessa orden

      Mitt hjärta är inte gjort av sten.

      Det är fyllt med värme och kärlek.

      och den slutar med för jag är som jag är

      kram från marie-anne


Kommentera

Kategorier

