Skrivet av: Tuija | 27 maj 2009

Ännu en dag till ände

Ruggit och  kallt ute. Köpte mig en sån där..hmm..hängbegonia, heter det det måntro? Fin var den iallfall, tog in den nu under natten för det är så kallt ute.

Haft besök så vi har planerat kalasandet för Adrian. Fikade och pratade om lite annat också, det var trevligt. Känns så skönt att jag börjar och orkar vara mer och mer utåtriktad. Jag är en social person som tycker om att umgås och vara med folk, men ibland drar jag mig helt sonika undan. Varför? Har mina dåliga dagar och vill inte  belasta någon med dom..

Adrian ska på kändisfest på fredag, 50-cent ska han vara får väl smörja massor med brunkräm i ansiktet på honom 🙂

Malla har iallfall ätit idag, kom på förut att hon ska ju snart löpa, kanske därav det rastlösa trampandet och pipandet. Idag har hon varit mer lugn. Adrian har varit med i Norrköpings tidningar idag, en gruppbild från karaten, kul!

Tilda har en stor första sida här hemma från folkbladet Östgöten där det står typ: GRATTIS TILL SKÖNBERGA SKOLANS FÖRSTA PRIS I BASKET! Och sen en stor gruppbild på hela laget. Det är också kul, den får hon hänga på sin dörr, tapeterna är ajajaj. Köpte en spegel till henne igår skitsnygg, ska ta foton inne i damens rum och lägga in här sen..nån..gång..

 

Nu blir det sängen. Har förresten drabbats av total skrivkramp då det gäller att skriva ner om Matias och sorgen. Har bara kommit till då jag fick beskedet. Tung och jobbig läsning,men skrivlusten kommer väl tillbaka snart hoppas jag.

Kram på er alla mina bloggläsare.

Kommentera

Kategorier

