Skrivet av: Tuija | 23 maj 2009

Vackra Tilda

Tilda inne

Tilda inne

Jag fick lov att lägga in foton. Visst är hon väl vacker min dotter. Både inom sig och utom sig 🙂 Hur fick jag till det där nu då? Ja, ni förstår nog hur jag menar.

Förresten tapeten är ny! Jag har den inte i hela köket utan bara en vägg. Har ju lovat lägga in bilder på tapetseringen så ni får hålla till godo med detta.

 

 

 

 

 

Fina Tilda

Fina Tilda

                               Se så fin hon är!!! Älskade dotter min.

 

Bild 387

Att hon alltid ska krånga, Malla *S* när jag ska ta kort på henne. Hon blir som en pinne, stel går inte att göra nånting åt henne, hahaha. Ja, hon är en alldeles egen speciell dam vår 11-åriga borzoi!

 

Ha en underbart fin lördag nu allihopa!

Responses

  1. Söt dotter och fin tapet! Ha en bra dag.

  2. Jaa Tuija hon är verkligen vacker din Tilda…Guud så stor hon blivit. Har ju inte sett dina barn på jättelänge juu. Kraaam


Kommentera

Kategorier

