Skrivet av: Tuija | 23 maj 2009

Spänd förväntan

Tilda ser verkligen framemot bröllopet hon ska gå på idag. Inte riktigt dags ännu att börja göra sig fin. Lite smink vill hon ha och det ska hon få, pyttelite 🙂 Klänningen hänger så fint och det ska bli en stor glädje att få göra iordning henne, det har hon lovat! Lovar att ta kort på damen i fråga om jag får sen, ja kort får jag ta men frågan är om jag får lägga in det här. Jag är så stolt över alla mina tre barn! Vill ju så gärna få visa upp ibland. F¨år se vad hon säger sen när jag frågar henne.

Ska till Matias idag och plantera blommorna, bara vädret håller i sig, dvs uppehåll just nu. Vill så gärna fixa där och göra fint nu. Köpte en solcells lampa, så att han alltid har ljust omkring sig, min äldsta son. Saknar honom så jag går i bitar emellanåt.

Adrian fyller ju 10 år i juni, ja, vart sjutton tar tiden vägen??? Hans kalas är redan fixat 🙂 Han och en kompis slår helt sonika ihop sina födelsedagar, kompisen fyller nån dag efter. Vi låg på BB samtidigt, känns ju häftigt att ha kontakt ännu. De bor grannar med oss. Vi ska iallafall ha bowlingkalas! Det komemr att bli roligt, Adrian blev jätteglad. På onsdag kommer mamman och den sonen hit, vi ska kika på vilka som ska bjudas. Kan inte bli hur många som helst för det kostar en bra slant. Vi pratar om 4 kompisar var, då blir de 10 barn med N och Adrian.

Kommentera

Kategorier

