Skrivet av: Tuija | 22 maj 2009

Ösregn!

Cyklade ner för att hämta Tildas medicin. Det var uppeehåll i vädret då, tänkte jag skulle passa på. Tog jysk på samma gång, köpte mig en byrå som en kompis till mig kör hem imorgon. Hemkörning kostar ju 500 kronor. Snällt av honom att ställa upp.

In på Willys en snabbsväng för att handla hundmat till Balla-Malla. När jag kom ut därifrån, jisses säger jag bara det fullkomligt vräkte ner! Stod en stund och tänkte vänta ut regnet, men det var ingen ide´. Bara sätta sig på cykeln och trampa hemåt. Blöt var bara förnamnet jag var genomblöt! Frös som bara den också.

Responses

  1. Ett litet skämt. Tror du att din söta Malla kände sig som du när hon blev badad, eller du sin Malla,fniss.
    Ja minnen som dyker upp är så vemodiga och svåra samtidigt som de är fina goa minnen.
    Kram ha det bra och tack
    Birgitta, Carolas mamma

  2. *Skratt* Ja, man kan ju undra.

    Kram på dig


Kommentera

Kategorier

