Skrivet av: Tuija | 21 maj 2009

Böt Malla

Malla blir ren...

Malla blir ren...

Jag, jag var väl inte så populär just vid det här tillfället. Men fogade sig i det, och är nu så ren och fin! Men visst ser hon lidande ut? 🙂

 

 

Klänning

Klänning

 

Här är klänningen jag köpte till Tilda! Och ja, hon tyckte om den! Hon blir jättefin i den på  lördag! Är kul att handla till henne och att hon sen tycker om det hon får. Börjar ju bli svårt att handla till henne utan att hon är med, men den där här klänningen blev mycket lyckad! Visst är den väl fin?? Ännu finare när hon har den på sig!

Responses

  1. Hej, ja nog kan jag intyga att det var svårt köpa kläder till mina 2 flickor när de var små, olika stilar och opraktiskt tyckte jag, tillslut fick de själva handla när de blev gamla nog själva och göra sina egna misstag inget gnäll mera där sedan. Istället kunde de komma hem med en bukett blommor till mig. Det är fina minnen idag och så svåra nu när en av dem har lämnat jordelivet.

    Så roligt att du fått fint i köket jag gillar att måla och tapetsera om, fast jobbigt är det ju också.
    Ha det bra
    Birgitta, Carolas mamma

  2. Ja, det blev så fint härhemma, en nystart på nåt sätt. Är så himla nöjd, ja lite av halltapeten syns ju vid Tildas klänning.

    Matias fick också sitt barnbidrag själv om jag inte minns helt fel var det vid 15-16 år. Han jobbade ju också så han hade gott om pengar. Han jobbade extra på OKQ8 här i Sörping. I prnicip alla helger, alla lov och så fort tillfälle gavs, han var ambitiös min grabb.
    Det var inte lika svårt att köpa till honom, skillnad på tjejer och killar är det definitivt.

    *undrar när jag ska börja ge Tilda hela barnbidraget?*

    Minnen, så fina men ack så svåra också, blandade känslor. Tacksamhet över minnena samtidigt väcker det längtan hos en tusenfalt, fast man tror att man inte kan längta mer..men det kan man.

    Kram till dig och tänder ett ljus för din Carola idag.

    Var rädd om dig!


Kommentera

Kategorier

