Skrivet av: Tuija | 03 maj 2009

Erik Jesper Matias Eklund 830504-020912

Ros

Ros

Din födelsedag idag, hjärtat. Den sjunde utan dig i livet här.

Hyllar och grattar mig själv idag – för att just jag fick fömånen att vara din mamma i 19 år.

Är så tacksam över de åren vi fick, skulle inte vilja vara utan. Smärtan idag, är för all kärlek jag har till dig, all längtan.
Saknar dig så otroligt mycket, kan inte ens i ord beskriva.

Älskar dig in i evigheten, saknar i oändlighet.

Hjärtat, stjärnan solen….
I varje andetag, i varje tanke, i varje handling finns du Matias. Du är så närvarande i våra liv, trots din frånvaro..

*Står på tå kram, puss på halsen och orden ”Jag älskar dig”*
Var rädd om dig….

Responses

  1. Tänker på dig och er, särskilt i dag Tuija.

    Vilken vacker bild.

    P.S Såg att du ringt nu, min mobil har varit på laddning utan ljud. D.S

    KRamar och omtankar

    • Hej!
      Tack för tankar. Jo, jag ringde och skulle be dig sätta in detta på Matias minnessida, ja du vet under födelsedagar..

      Kram till er från mig

  2. Tuija vännen
    Sänder dig mina tankar idag på Mathias födelsedag.
    Tror du min Mattias också är med och ”festar” idag, hoppas och tror att dem hittat varandra på andra sidan, så som vi hittat varandra här…
    Kramar om och tänder ett ljus
    Anita

    • Klart det festas hejvilt däruppe idag. Alla tillsammans, skålar och skrålar!

      Jag är övertygad om att våra grabbar har funnit varandra där borta på andra sidan den tunna hinnan. Kram

  3. Tänker på er. Sänder dig Tuija en varm hålla om kram. Ing-Britt Jonnys mamma

    • Tack, den behöve jag idag. Det är en jobbig dag, födelsedagen..
      kram tillbaka

  4. Varma kramar till dig och barnen.

    Jag tror de har ett riktigt partaj i Änglarnas stad i kväll för att fira din Matias.

    Tänker på dig och har tänt ett ljus för Matias här hemma bredvid Andreas ljus.

    Kram kram kram!

    • Tack snälla för tända ljus, det betyder mycket en dag som denna. Fest är det säkert, Matias är en riktig festprisse 🙂

      Kram

  5. Mina tankar är hos er idag, många kramar från Gunilla.

    • Tack..det värmer

  6. Kommer förbi med en stor varm kram så här i den sena timmen…

    • Tack, snälla Guligga Gunilla. Födelsedagen är den värsta dagen att ta sig igenom tyccker jag.
      Kram


Kommentera

Kategorier

