Skrivet av: Tuija | 28 april 2009

illusion

illusion

 

Hittade den här och ja den är skum 🙂

Igår funkade karaten inget bra.. Vi kom aldrig dit! Adrian skulle cykla och jag gå, jag sa tillh onom ”vid ses vid vägen” Jag skulle gena över en gräsmatta mellan husen. Ingen Adrian nånstans! Jag letade, gick ner till OKQ8 – ingen Adrian. Hem igen, genomsvettig, Adrians cykel utanför men ingen Adrian. Jag var helt färdig, hehe. Telefonen som ringer, Adrian som har gått till ett par kompisar till oss då han inte hade hittat mig. Han var rätt så uppriven och trodde att jag hade blivit kidnappad eller att jag bara försvann. Jag tröstade så gott jag kunde och han kom genast hem. Förstå så orolig han blev då vi inte hittade varandra. Undrar vilka tankar som for genom hans huvud då han tänkte att jag hade försvunnit.. Stackars Adrian. Så vi hann inte till karaten alls igår. Barnen har sin ryggsäck och att uppleva att ”mamma bara försvann” betyder/innebär så mycket mer för barnen än vad det gör i en icke drabbad familj…

Nu ska jag göra natt och jag hoppas ni tar er tid att kika på illusionen..

God natt kram till alla som vill ha en!

Kommentera

Kategorier

