Skrivet av: Tuija | 22 april 2009

Oj, vad dagarna

Har rusat iväg! Har inte hunnit skriva nåt här. Är hemma nu varit iväg sen i söndags. Längtat efter barnen så jag trodde jag skulle svimma! Men nu så har jag pussat och pussat på dom 🙂

Har främmande här nu några dagar. Annika är hos mig, mycket trevligt och mysigt! Hon har fått låna Adrians rum. Ätit god mat ikväll, potatismos och ugnstekt falukorv, mums.

Känner av att Matias dag närmar sig..Trillar lite upp och ner i humöret just nu – men så är det och jag vet ju att det blir bättre, sen igen.

Kommentera

Kategorier

