Skrivet av: Tuija | 17 april 2009

Cissi 26 år idag

Cissi

Cissi

Men hon blev bara 21 år. Matias klasskompis, tänk så makabert livet är.

Två klasskompisar tillsammans i änglarnas stad..så unga..hela livet framför sig….

Skickar mina allra varmaste tankar idag till Anneli, Cissis mamma. Hon är så vacker din Cissi. Vill tro att det är fullt upp med firande där på andra sidan den tunna, tunna hinnan som skiljer oss åt.

Samtidigt vill jag säga ett stort grattis till dig, Anneli för att just du fick bli Cissis mamma. Tänder det andra ljuset vid Matias foto idag, för Cissi. Tänk så nära dom trots allt är oss hela tiden, så nära men ändå så långt borta.. Kram Anneli och styrka till dig!

kollage_cissi20matias

Underbara älskade Änglabarn… Så älskade och saknade är ni!

Responses

  1. Åh älskade kloka Tuija…nu gråter jag. Tusen tack för att du grattar min underbara dotter idag på hennes födelsedag.
    Jaaa jag hade tur att få bli mamma till denna vackra glada kloka varma snälla tjej…så mycket kärlek o glädje som hon gett mig…

    Varma kramar tillbaka till dig du underbara vän!!


Kommentera

Kategorier

