Skrivet av: Tuija | 16 april 2009

Trötthet

Trött...

Trött...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Känner mig som isbjörnen, trött! Men just nu är det en trötthet som sitter i hela mig och går inte att sova bort. Bara..trött helt enkelt. Får väl skylla på våren om jag nu måste skylla på nåt.

Varit hos Matias idag, planterat och gjort fint. Det är tunga steg dit. Malla sprang lös i skogen och jag hade kamera med, tänkte knäppa några kort på Malla i stående ställning, så ni får se, hon ligger inte bara 🙂 Men batteriet hade laddat ur, så det blev bara två kort, har inte lagt in dom i datorn än. Men visst är det väl typiskt när man väl minns att ha med kameran så strular det iallafall.

Skönt att sitta hos Matias efter att jag hade planterat. Satt och tittade, Malla låg helt stilla som hon ju brukar göra, funderade och pratade lite med Matias. När jag kom hem hade vi varit iväg 2 timmar! Jisses, vad timmarna rann iväg!

Fortsätt lite låg i sinnet saknar Matias mycket alltid.

Kommentera

Kategorier

