Skrivet av: Tuija | 05 april 2009

Söndagkväll.

Haft en mycket trevlig och mysig dag med två av Matias kompisar som var här! Är så otroligt tacksam över dem, så jag kan inte ens beskriva det i ord. Fikade, pratade och umgicks!
Tilda och Adrian kom hem idag och gissa om Adrian, (som inte hade sett sin cykel) var glad!!! Tilda jublar hon också.

Härligt för dom att få träffa ”pappa Tias” vänner också.

Knäppte några kort på Adrian då han cyklade, Tilda har jag inte hunnit ta nåt på ännu. Lägger väl in här vartefter om jag får lov.
Viktigt att barnen ger mig lov att visa och att dom är införstådda med det också. Dom är såpass stora nu och har hög egen integritet, precis som det ska vara.

Tilda, (hej!) läser min blogg lite då och då, och jag har hela tiden frågat henne om det varit oki att skriva, som tex detta med sprutorna osv. Allt skriver man ju givetvis inte, aldrig. Det jag berättar om är mig själv och om mitt liv tillsammans med barnen.

Sen..sorgen, den djupa den smärtsamma sorgen som jag bär med mig vareviga dag – den kommer få mycket utrymme här, behöver få skriva av mig. Ska börja skrivarkurs på folkhögskola i höst förresten! Det ska bli kanonroligt.

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok ”Äntligen icke-rökare!”

Kommentera

Kategorier

