Skrivet av: Tuija | 03 april 2009

Stackars Adrian….

Jag har lyckats tvätta hans mobil i tvättmaskin! Arrggh, blir så irriterad på mig själv som inte  kikade ordentligt å andra sidan har jag sagt till barnen att tömma sina fickor innan det läggs i tvättkorgen!

Dagen har inte börjat så speciellt hoppsan här inte. Bokat tvätt-tid, letat tvättstugenyckel, jaaaaaaa så typiskt mig. Har massor att göra men vet inte var jag ska börja och nu det här med mobilen. Känns inget vidare just nu, trots att solen skiner och pippifåglarna sjunger.

Bara ta djupa nya andetag till 🙂

Responses

  1. Jag lästa, berättade för KA och så började vi skratta för gissa vad jag tänkte på.

    En mindre variant av Adrian med en svart sotring runt munnen efter att ha sugit på ett avgasrör, minns du Tuija 🙂

    Lessen för mobilen, den kan klara sig om den får torka ur ordentligt. Ta loss batteri, simkort och låt det ligga och torka. Vänta tills i morgon innan du testar om det kanske funkar.

    • 🙂 Ja, visst minns jag det vårtecknet! Som tur är har han ju lagt av med det och det som nu har skett har ju inte berott på honom utan på klumpig mamma. Han är så härlig lille Adrian, nåja, lilla och lilla 10 år blir han ju i juni! Tänk vad tiden rasslar iväg! *fattar inte*

      Tilda är också en pärla, hon kämpar med sin reumatism dagligen och hon är så duktig, så du anar inte!

      Är så tacksam över mina fina barn, alla tre…

      Kram på dig och hälsa K-A! Förresten har ni kvar fotot på K-A och damerna?

  2. Jag har förstått att Tilda kämpar på av bara den och att hon gör det bättre än bra.

    Vet att det inte var Adrian men kunde bara inte låta bli att skratta, samma som jag gör varje gång jag ser Kattas kort på köket och vad hennes 2 hade ställt till med lite snabbt 😉

    Dom korten finns kvar, kika i albumet som du har länkat till däruppe till höger. Ville du ha min länk där så är den http://carina.gokboet.nu.

    Ha en fin helg


Kommentera

Kategorier

