Skrivet av: Tuija | 31 mars 2009

Den ljusblå karatedräkten…

Tilda var uppe en sväng ur sängen igårkväll. Jag var ju bara tvungen att visa henne..gissa om vi fnissade och skrattade. Tilda sa att du måste gömma den så att Adrian inte ser den. Sagt och gjort. Vi konstaterade att om han har en ljusblå karatedräkt så ser vi honom direkt på träningarna och senare graderingarna. Hahaha.

I morse var det det första Adrian frågade efter, dräkten om den har krympt lite..Jag blev ju tvungen att visa honom. Han log och han skrattade – för att sedan bli lite bekymrad. Det förstår jag. Jag lovade försöka fixa den vit nu under dagen, hoppas bara att det går! Annars måste jag ju köpa en ny igen, och dom är inte speciellt billiga, 400 kronor..

Sovit som en stock inatt, det är så skönt att få vakna utvilad. Ska promenixa till affären med Balla-Malla och köpa klorin…

Kommentera

Kategorier

