Skrivet av: Tuija | 31 mars 2009

:-)

Börjar ju känna mig riktigt varm i kläderna nu, här på bloggen, hehehe.

Kul och lära sig och kul att skriva. Adrians bebisblå karatedräkt är nu åter i fas igen, dvs den är vit! Han blev så glad, det tror jag det hade ju inte varit rolig att komma i pyjamas, som Tilda sa.

Tilda och jag har skruvat ihop en teve bänk, och nej det gick inte smärtfritt. Lite tjafs som det blir då man ska läsa ritning, hålla i och skruva  – men vi lyckades! Nåja, en skiva är vänd åt fel hål och det orkar jag bara inte ändra, inte Tilda heller. Hon sa att där ska ju ändå dvd:en stå så det syns ju inte. Så rätt hon har, vilken klok dotter 🙂

Varit iväg och solat solarium det var skönt. Rask promenad dit och sen hem, ja då gick det inte lika raskt iom att jag handlade samtidigt. Var tungt att bära uppför backen. Ska se om jag kan lägga in lite foton här senare ikväll, måste tömma kameran med.

Kommentera

Kategorier

