Skrivet av: Tuija | 30 mars 2009

Första april

är det ju inte imorgoon! haha. Jajaja, ha överseende är lättroad ibland och skulle faktiskt skriva om första april och fundera på hur lurad jag ska bli. Nå, jag hejdade mig i tid.

Adrian fick sin karatedräkt idag, han växte flera centimetrar! Han tycker det är så roligt med karaten och det är bra för honom att ha som träning. Mycket koncentration, fokusering och mycket lugn på träningarna. Kändes nog alldeles speciellt för honom att idag för första gången få träna i sin dräkt.

Vi, jag och barne, var faktiskt nere och ändrade lite tapetval. Tilda ska ha en fondvägg och en härligt murrig röd färg, köket blir kaffebrunt med lite mönster i bytte från den enbart bruna, hallen blir asch, ska sätta in bilder sen när det är klart. Nu känner jag mig nöjd iallafall

Imorgon är det bad med Tilda igen. Allt för att få lindring i lederna och minska stelheten i lederna. Hon har en lite ”skovperiod” just nu då hon har mest värk i höfter och ben.

Nu ska jag göra säng, först ska jag plocka ur dräkten ur  tvättmaskin, den ska tvättas 2 ggr i 60 för att bli smidigare i tyget.

Men tjena! Adrian har nu en karatedräkt som är ljusblå!!! Ingen klorin hemma, måste handla imorgon och hoppas på att den blir vit igen! Får väl gömma den under natten så han inte ser den. Men herreGud så klantig jag är säger jag bara. Ljusblå/bebis blå karatedräkt…det är ju ingen hit. 🙂

Kommentera

Kategorier

