Skrivet av: Tuija | 25 mars 2009

Då är man hemma igen då!

Haft det kanonbra! Saknat barnen och Malla men nu så är vi hemma allihopa igen.

Vilken resa dit! jisses, säger jag bara. Åkte i söndags, ringde till Jotta och vi bestämde att jag skulle komma till henne och äta frukost. Sagt o gjort jag åkte hemifrån redan vid 9. Tåget till Hultsfred från Linköping skulle gå 13.08. Jag satte mig på pendeln till Linköping och upptäcker att min handväska är borta!! Brukar inte ha handväska just för att..mm, ni förstår va´??

Fram och prata med tågvärden, min väska hittades som tur är!! ute åkandes på landet! Dvs jag hade glömt den på bussen redan! Med biljetter, plånbok och allt i!! Ja, det blev bara och vända och åka tillbaka, sitta på centralstation och invänta väskan som kom tillbaka till Norrköping 11.50! *suuuuuuuuuuck* så trött på mig själv! Blev ingen mysig frukost och trevligt småprat, var tvungen att åka direkt till Hultsfred så blev ingen tid över.

Barnen så nöjda med att vara hemma, Balla-Malla med! Gittan kom med henne förut och hon, Malla alltså, lufsar, tuffar in som om hon aldrig har varit hemifrån.

Har nya planer för sommaren, ja det lär väl hinna ändra sig både en och två gånger, men det senaste är Västervik 2 veckor. Får låna en lägenhet av en kompis där och jag tycker det  verkar vara en mysig småstad attvara i ett par veckor i sommar. Finns ju en del man kan hitta på.

Nu är jag så trött, kom ju hem idag vid 12.00. Ska faktiskt ta och krypa ner och läsa en bra bok.

Känner mig glad, harmonisk och mår mycket bra! Härligt!

Responses

  1. ja du va ska man säga om de hahahaha
    o jag som blev så glad att du skulle komma o fixade extra god frukost som jag fick äta själv o lägga på mig lite mer hahaha
    kram på dig ”yrmaja” men jag gillar dig som du är!!!

  2. Haha, jag blev så himla besviken jag med över tt jag inte kunde komma. Jäkla handväska, ska inte ha sånt med mig! 🙂

    Kram på dig


Kommentera

Kategorier

