Skrivet av: Tuija | 24 mars 2009

Mycket nu!

Är i småland! Åker hem imorgon varit här sedan i söndags. Mycket trevligt och mysigt. Längtar efter Tilda och Adrian! Och Malla! 🙂 Fick lite panik i lördags, då ringde min hundvakt och kunde inte!! Panik! Som tur är har jag min fina väninna Gittan som jag ringde till och hon tog Malla hem till sig. Antar att Malla busar för fullt med hennes två borzoier nu.

Varit i Vetlanda idag och fyndade, köpte mig bla en jacka på  torget för 60 kronor!! Hahaha, jo den är skitsnygg! 

Nu ska jag umgås en sväng igen, skriver mer och bättre imorgon!

Kommentera

Kategorier

