Skrivet av: Tuija | 19 mars 2009

Utmattad

efter en heldag i Norrköping. Ont i fötterna, ont i ryggen, ont i h uvudet, ja you name it!

Tilda tog spruta idag igen och hon gjorde nästan alla moment själv! Inte och sticka in sprutan, det väntar vi med ett tag till, men allt annat gjorde hon. Gjorde iordning sprutan, sprutade in medicinen, drog ut sprutan hon var så otroligt duktig.

Adrian hängde med in, han satt och kikade på och gjorde stora ögon då Tilda gjorde alla moment. Ja..han började må lite illa också. Han tyckte nog sprutan såg  lite otäck ut.

Handlade jacka och skor till honom. Det behövs nu inför våren som kommer med stormsteg! Kanon ute nu, härligt, härligt.

Imorgon får vi besök! Det ser vi framemot, två av Matias kompisar kommer, det ska bli så härligt att träffas! Är så tacksam och glad över Matias vänner. Dom betyder mycket för mig och för barnen!

Nä, nu är det sängen som gäller!

Responses

  1. Just så känner jag efter två dagar på en heldagars utbildning – huvudet är inte mitt…

    Ha en skön helg, jag har något till dig på min blogg.
    Kram


Kommentera

Kategorier

