Skrivet av: Tuija | 18 mars 2009

Det var det det!

Jaha, tittar på klockan och den visar på 8.45 och jag är redan klar i tvättstugan! ! Gick ut vid 4.30 då jag ju  ändå var vaken!

Strålande sol är det ute idag, svårt med kläder till barnen nu. Imorgon ska vi till Norrköping, alla tre. Tilda ska ta sin spruta och sen ska vi shoppa! Barnen måste ha nya skor och vårjackor. Själv behöver jag väl inget, jo ett par skor då, får väl kolla runt lite imorgon och se om även jag kan hitta skor till mig själv. Funderar på om vi ska ta Mc Donalds efteråt, det gillar ju ungarna.

Idag blir det inte så mycket gjort. Ska rensa ur mitt gamla skrivbord i mitt rum, det ska kastas, ställer det utanför dörren tills jag har nån lösning på hur jag ska frakta bort det.

På söndag ska jag åka till Småland en sväng igen. Bara det att jag just nu inte vet vem jag kan ha som hundvakt..Men, men det måste ordna sig och det gör det nog med.

Min andra dator är klar, jag kan hämta den närsom, måste få tag i skjuts bara. Skönt, då kommer väl sidor osv fungera utan fel!

Kommentera

Kategorier

