Skrivet av: Tuija | 13 mars 2009

Pizza

Är jag så sugen på!! Får se hur vi gör, om vi traskar iväg eller inte. Adrian sover hos en kompis inatt så det är bara jag och Tilda hemma.

Inte gjort nåt speciellt idag, känner mig lite ”off”. Helg nu, så skönt. Sova lääänge.

Funderar på vad vi ska göra i sommar. Ekonomin är ju inte den bästa. Funderar på Stockholm en vecka och hälsa på en kompis, gå på Gröna Lund med barnen kanske, vi får se.

Kikade på tågbiljetter till Kristianstad, till Marianne, och fy så dyrt! Tur och retur för mig och barnen gick på över 1800 kronor, sanslöst tycker jag.

Får se om jag skriver senare igen.

Responses

  1. Finns några tänkvärda ord och ett hjärta till dig på min sida kram från marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

    • Tack snälla fina du! Ska ta hit det till min blogg så fort jag fattar hur 🙂


Kommentera

Kategorier

